Kontakt
Konto
0,00  0

Koszyk

Brak produktów w koszyku.

Kontakt
Konto
0,00  0

Koszyk

Brak produktów w koszyku.

Strona główna » Kamery i gimbale » DJI Care Refresh RS 2

Inne modele:

Może spodoba się również…

DJI Care Refresh RS 2

399,00  brutto 324,39  netto

Brak w magazynie

  • dostawa gratis od 1000 zł
  • 30 dni darmowy zwrot
  • raty 0%
SKU: 024457 Kategorie: ,
EAN: 6941565900432

Ochrona serwisowa z DJI Care Refresh

DJI Care Refresh to pakiet serwisowy umożliwiający – odpłatną – wymianę uszkodzonego produktu na nowy. Obejmuje ona uszkodzenia powstałe nawet z winy użytkownika.

Usługa może być aktywowana w każdym momencie – po 30 dniach od aktywacji urządzenia konieczne będzie przesłanie do DJI filmu weryfikacyjnego. Łączny czas usługi, uwzględniając przedłużenia wynosi 3 lata, a to aż 6 wymian!

DJI RS 2

W przypadku DJI RS 2 koszt każdej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi: 345 PLN

DJI Care Refresh (plan roczny) zapewnia dwie wymiany.

DJI Care Refresh (pakiet 2-letni) zapewnia cztery wymiany.

Jak aktywować DJI Care Refresh

1. Kod należy aktywować pod adresem: https://support.dji.com/care/active.

2. W trakcie procesu aktywacji należy podać treść kodu Care Refresh (kod otrzymany w wiadomości e-mail), numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz dane osoby aktywującej Pakiet (imię i nazwisko, adres e-mail).

3. DJI Care Refresh zostanie aktywowane i automatycznie przypisane do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Twój sprzęt jest już bezpieczny!

Gdy zdarzy się wypadek

1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła kamerę do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.

2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.

3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i otrzymuje inny egzemplarz.

4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.

DJI Care Refresh nie obejmuje

1) Zaginionej bądź częściowo zaginionej kamery.

2) Skradzionego lub porzuconego produktu.

3) Dodatkowych akcesoriów.

4) Celowej utraty produktu.

5) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.

6) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.

7) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.

8) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.

9) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.

10) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.

  • kod elektroniczny – roczna ochrona
Bezpieczeństwo (GPSR)
Marka: DJI  

Producent i podmiot odpowiedzialny za produkt w UE:
DJI Europe B.V.
LA 2992 / /
49B01 Barendrecht
Holandia
dealer.nl@dji.com